Gece Yarısı Güneşi - Stephenie Meyer

 


Gece Yarısı Güneşi

Stephenie Meyer tarafından yazılan ve geniş bir hayran kitlesine sahip olan Alacakaranlık Serisi, yayınlanan ilk dört kitabı ile döneminde büyük ses getirmeyi başardı. Şimdi ise seri, beşinci kitabı Gece Yarısı Güneşi ile yeniden sevenlerine ulaşıyor. 2008 yılından bu yana serinin tutkunları tarafından heyecanla beklenen bu kitap, tüm hikayeyi bambaşka bir bakış açısıyla yeniden ele alıyor.

Efsane Baştan Yazılıyor!

Yıllardır beklenen an geldi çattı! Stephenie Meyer’den Alacakaranlık Serisi hayranları için armağan niteliğinde bir yapıt… Gece Yarısı Güneşi ile karanlık ve gizemli bir dünyanın içerisinde doğan güçlü bir aşkın hikayesini bu kez esas kahramanın ağzından dinleyeceksiniz!

Gece Yarısı Güneşi, Edward ile Bella’nın kendi hayatlarında ve vampirler dünyasında dengeleri alt üst eden büyük aşklarını, en başından ve Edward’ın gözünden bir kez daha anlatıyor. Kitap, Edward’ın olacakları bildiği halde Bella’ya nasıl aşık olduğunu ve bu aşkın Edward’ın hayatını nasıl kökünden değiştirdiğini detaylıca aktararak boşlukları dolduruyor. Bununla birlikte bu genç vampirin tüm geçmişine ışık tutan Gece Yarısı Güneşi, sevenlerinin Edward’ı daha yakından tanımasına da yardımcı oluyor.

**


“Bu hayatın en büyük hazzı.
En ufak şüphem yoktu. Artık o cümlenin anlamını biliyordum. Benim hayatımın en büyük hazzı bu kırılgan, cesur, sıcak, anlayışlı kızın yanımda huzurla uyumasıydı. Bella. Hayatın bana sunduğu en büyük hazdı ve yitip gittiğinde de en büyük acım olacaktı.”

Alacakaranlık serisinin kitapları ve filmlerinin deli bir fan'ı olarak kaç senedir bu kitabı bekliyordum. Bu kitapta olaylar Edward'ın ağzından anlatılıyor ve bence Bella'nın ağzından anlatılandan çok daha güzel :) Okurken tüm film gözümün önünde canlandı ve ilk gün ki gibi aynı heyecanı yaşadım. 

Bildiğimiz hikayenin yanında Edward ve ailesi hakkında daha çok bilgi edinebiliyorsunuz Gece Yarısı Güneşi ile. Edward'ın Bella'ya duyduğu aşk beni yeniden büyüledi... Eğer Alacakaranlık serisini seviyorsanız bu kitabı hemen okuyun derim.. Edward'a tekrardan aşık olmak garantili :)


"Hayatım bitmeyen, değişmeyen bir gece yarısıydı. Benim için her zaman gece yarısı olması bir gereklilikti. Peki nasıl oluyor da gece yarısının ortasında güneş doğuyordu?"





Yorumlar