Bak Bizim Şarkımızı Çalıyorlar


KONUSU

Sahnelendiği birçok ülkede beğeniyle izlenerek, “Tony”, “Outer Critics”, “Theater World” ödüllerine layık görülen bu eğlenceli Broadway müzikali, oyunun şarkılarının bestecisi Marvin Hamlisch ile şarkı sözlerinin yazarı Carole Bayer Sager’in gerçek hayatta yaşadıkları aşk hikayesinden esinlenilerek yazılmış. Oyunda, şöhretli ancak takıntılı bir besteci olan Vernon ile ona hayran, çılgın ve yetenekli bir söz yazarı olan Sonia’nın yaratıcı iş birliği ve fırtınalı duygusal ilişkileri anlatılıyor. Bu renkli macerada kahramanlarımıza içlerindeki “öteki benler” de birbirinden keyifli şarkı ve danslarıyla eşlik ediyor.

OYUNCULAR : Ali Mert Yavuzcan, Özge Özder


Ünlü besteci Vernon Gersh ile ona hayran olan söz yazarı Sonia Walks'un albüm hazırlamak için bir araya gelmesi ile başlayan ilişkileri konu ediliyor. Oyun 2,5 saat sürüyor ve baştan sona kadar şarkılara, danslara kendinizi öyle bir kaptırıyorsunuz ki zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz bile. Özge Özder'i önceden tanıyordum ve oyunculuğunu çok beğeniyordum. Bu oyunda oyunculuğuna bir kez daha hayran kaldım. Ali Mert Yavuzcan'ı bu tiyatro oyunu ile tanıma fırsatı buldum ve oyunun her sahnesinde oyunculuğuna hayranlığım katlanarak arttı. 



2,5 saat boyunca çok güzel bir müzikal izledim ve her sahnesinden, her dansından, her şarkısından ayrı zevk aldım. Bunun yanı sıra kostümler, dekor ve yardımcı oyuncular da çok iyiydi. 2,5 saat boyunca enerjiyi hiç düşürmeden, böyle güzel bir oyun sergiledikleri için Özge Özder ve Ali Mert Yavuzcan'ı tebrik ederim. Eğer müzikal seviyorsanız İstanbul Şehir Tiyatrolarından biletinizi almayı unutmayın. Umarım siz de benim gibi keyif alırsınız bu müzikalden :) 








Yorumlar