Ya Da Biz Masal Olsak - Ezgi Durmuş




Dünyanın en şanslı kadını; hayatında, tıpkı hayran olduğu babasına benzeyen bir adam olan kadındır. Ve dünyanın en şanslı bir diğer kadını; olmayan babasının yerine koyabileceği kadar güvendiği ve sevildiği bir adama sahip olan kadındır.

Ben ikinci şanslı gruptandım.

Ve bir gün evlenirsem; kızının saçlarını okşarken ona kendi uydurduğu masalları anlatabileceğine emin olduğum bir adamla evlenmeye kararlıydım.

Çünkü masalsız ve babasız büyümek çok zor...

**

"İnsan birini çok sevince, sevdiğinin adı tüm kelimelerin önüne geçiyor ve bir tek isim, her şeyi anlatmaya yetiyor."

Ana karakterimiz Nehir yazdığı blog üzerinden Hakan adın da birine aşık olur ve duyguları karşılıklıdır. Nehir Hakan'ı geçmişin de yaşadıklarını unutturacak bir umut ışığı olarak görür. Fakat geçmişinde yaşadığı olaylar ve en yakın dostu olan Can aklının bir köşesinde her şeye rağmen vardır. Ve bu olay Hakanla Nehir'in ilişkisini etkilemektedir. Acaba Nehir Hakanla güzel bir ilişki yaşayabilecek mi ? Yoksa geçmişe takılı kalıp umut ışığı Hakan'ı kaybedecek mi ?


"Yaşadığı en güzel anlar bile önünde sonunda vasat birer anıya dönüşür ama yaşayamadıkları hiç çıkmaz insanın aklından. Yaptıkları, söyledikleri gün gelir unutulur da zamanla, yüreğini mesken tutup bir türlü diline varamayan sözcükler bırakmaz peşini asla. Gittiği her yere keşkeleriyle gider. Pişmanlıklarıyla... Söylenmemiş sözlerin, yaşanmamış anların öfkesiyle hatta!"

Kitaba büyük bir heyecanla başladım ve aynı heyecanla bitirdim. Hem hikayesi hem aşk'a değiniş şekli beni çok etkiledi ve Nehir'in asla sevemeyeceğim düşüncesi öyle güzel bir bakış açısıyla anlatılmıştı ki içime işledi. Nehir üzüldü ben üzüldüm, Nehir ağladı ben ağladım,Nehir mutlu oldu ben mutlu oldum... Çünkü Nehir de kendimi gördüm onun yaptığı hataların bazılarını ben de yaptım bu yüzden Nehir'e bu kadar bağlandım. Bunun haricinde dilinin sadeliğine, akıcılığına ve hikayenin böyle güzel oluşuna bayıldım.Kendini,yaptığı hataları affetmenin hikayesi bu kitap ve emin olun elinize aldığınız an bırakmak istemeyeceksiniz. Unutmadan kaleminizi yanınızdan eksik etmeyin çünkü bütün satırları çizmek isteyeceksiniz.






Yorumlar