Gerçek Hesap Bu-Nejat İşler


Gerçek hesap bu… 

Söze gerek var mı? 

"Kendi hikâyelerimizi anlatalım, gerçekleri bizim gibi yaşayanları da anlatmak lazım." 

"Gerçekten istediğim şeyleri yapmak, gerçekten istediğim yerde, gerçekten istediklerimle zamanımı değerlendirmek. Tek isteğim ve halihazırda yaptığım şey bu." 

Söze gerek var. 

Gerçek hesap bu!

**

"Zaman nefes almakla geçen günler değil,birinin aklında olmakla ilgili biraz...Hayatın kronometresini sen değil,senin yanındaki tutar..."


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Üniversite bitirme projesi,finaller derken burayı ve kitapları çok boşladım ama artık aranızdayım. Fazla konuyu uzatmadan kitabın yorumuna geleyim çünkü fotoğrafı Instagram üzerinden paylaştığımdan beri birçok mesaj aldım "yorumunu merakla bekliyorum" diye. Gelelim kitaba ve yazara... Hepimiz Nejat İşler'i oyunculuğu ve dergilere yazdığı yazılarla tanıyoruzdur. Ki benim çok sevdiğim bir oyuncudur kendisi. Çok sevdiğim bir oyuncu olmasının yanı sıra dergilerdeki bazı yazılarını okuduktan sonra kitabında neler anlatmış diye bakmadan edemedim.


"Acılar yaşanmadan değeri anlaşılmıyor galiba..."

Kitapta ailesini,eğitim hayatını,eğitim hayatında kurduğu tezgahla iş hayatına atılışını ve ünlü olma sürecini bütün hatıralarıyla anlatmış. Özellikle ünlü olana kadar açtığı tezgahta sattığı kitaplarla geçimini sağlaması ile ilgili olan hikayeler beni çok şaşırttı...Üslubuna gelince oldukça anlaşılır ve konuşma dilinde bir kitap. Sanki Nejat İşler karşınızda size bu hikayeleri anlatıyor da siz de onu dinliyormuşsunuz gibi bir his oluşuyor. 
Bu kitabı menajeri ve yayınevi ısrar edince kaleme alıyor ve kazancını başkanlığını yaptığı Gümüşlük Spor'a gitmesini istiyor.
Kitabı elime almamla bitirmem bir oldu. Sizi sıkmadan bütün samimiyeti ile anlatmış hikayelerini. Fakat öyle çok yüksek bir beklenti olmasın keyifli bir kitap ama abartılacak bir yanı da yok.Yani okunsa da olur okunmasa da olur bence :)

Yorumlar