Görme Duyma Konuşma-Daniel Palmer



John Bodine bir gün gizemli bir telefon alır. Esrarengiz bir ses ona sıra dışı ve ürkütücü bir oyun oynamayı teklif eder. John buna anlam veremese de, karşı tarafı dinlediğinde bu oyunu oynamak zorunda olduğunu anlar: Suç Oyunu.

Karısını ölümcül bir hastalıktan kurtarmaya çalışan John'un tek çaresi bu psikopattır. Saplantılı bir zihnin onu yönlendirmesiyle korkunç ve durdurulamaz suç oyunlarının içine çekilir. Her adımı, peşinde bir caninin ayak izlerini bırakacaktır. Hasta ruhlu bu adamın kim olduğunu ortaya çıkarması için sadece 36 saati vardır.

Benim adım John Bodine. Yirmi dokuz yaşındayım ve hayatımın aşkıyla evliyim. Ne pahasına olursa olsun, ne yapmam gerekirse gereksin, onun ölmesine izin vermeyeceğim.
**


"Benim adım John Bodine. Yirmi dokuz yaşındayım ve hayatımın aşkıyla evliyim. Ve ne pahasına olursa olsun, ne yapmam gerekirse gereksin, onun ölmesine izin vermeyeceğim."

John hem dağcı hem de serbest bilgisayar oyunu tasarlayıcısıdır. Dağcılık sırasında yaşadığı bir olay yüzünden dağcılığı bırakıp bir süre tedavi görmüştür fakat hayatında silinemeyen bir yara bırakmıştır.Eşi Ruby ile minik bir daire de oturmaktadırlar ve birbirlerini çok sevmektedirler.Bir gün John eşinin ayağında beklenmedik bir şey görür ve hemen doktora gösterirler. Ruby'e kanser teşhisi konulmuştur.Tedavisine hemen başlanması gerekmektedir fakat bir sorun vardır: Sigorta ilaçları karşılamamaktadır.Ne kadar araştırma yapıp bir şeyler bulmaya çalışsa da John tedavi masraflarının tamamını karşılayamadı.Eşini kurtarmak için her şeyi yapmaya hazır olan John kimlik hırsızlığı yapıp sigortayı dolandırmaya çalışacaktır.Başta her şey güzel giderken bir gün hiç beklenmedik bir şey olur.Biri telefon ile arar ve her şeyi bildiğini kimlik hırsızlığı yaptığı kişinin kendisi olduğunu söyler.Onunla bir oyun oynarsa karısının ve hayatlarındaki herkesin hayatta kalacağını yoksa tek tek herkesi öldüreceğini söyler. John başta kabul etmez fakat bir kişinin ölümünden sonra bu oyuna dahil olur.Sizce John karısının hayatını kurtarabilecek mi? Bu oynadıkları oyunda neler yaşanacak? Peki ya arayan kişi John'un yerine geçtiği kişi mi yoksa başkası mı?


"Gerçekte neyin önemli olduğuyla yüzleşmek zorunda kaldığınızda hayatınızın odak noktasının hızla değişmesi garipti."

Ne kadar zamandır gerilim kitabı okumak istiyordum ve bu durumuma Koridor Yayınları yetişti.Öncelikle kitap bana göre MUHTEŞEM!.Bir gecede bitirdim kitabı çünkü o kadar sürükleyici ve merak uyandırıcı ki bırakamadım elimden.O telefondaki adam'ın kim olduğunu öğrendikten sonra John gibi ben de şok geçirdim.Hiç beklemediğim biri çıktı.

"Kötüyü görme,Kötüyü duyma,Kötüyü konuşma"

Yazarın kurgusu çok iyi bu yüzden ilk kitabını bile almayı düşünüyorum.Eğer gerilim tarzı kitapları seviyorsanız alın okuyun derim belki beni etkilediği kadar sizi etkilemeyebilir ama okunmaya değer bir kitap.Herkese kitaplı geceler :)

Yorumlar