Fahriye Cafe



Herkese yeniden merhaba :) Bu sefer kitap yorumu değil bir cafe yorumu yapacağım size.Hatta bundan sonra gittiğim cafeler,etkinlikler vb konularda da yazmayı düşünüyorum,umarım hoşunuza gider.Neyse çok konuşmadan ben cafe hakkındaki yorumumu yazmaya başlayayım :)


Moda da Leylek Sokak'ta bulunan tam bir babaanne evi havası yaşatan,içi sıcacık huzurlu bir mekan kendisi.Cafe'nin adı Müjde Ar'ın canlandırdığı Fahriye Abla karakterinden geliyor.Yanılmıyorsam bundan 2 ay önce ilk kez canım Pınarım ile beraber (@playinduo) gitmiştik.Hava o gün yağmurluydu ve cafe'nin o loş ortamı o kadar güzeldi ki... O gün başka yerde tatlı yediğimizden o meşhur
damla sakızlı haşhaşlı kekinden yiyememiştim.Geçen haftalarda tekrar gittim ve o meşhur keki yedim.İnanılmaz güzel ve lezzetli bir kek (şu an yazarken bile canım çekti :D).Özellikle benim gibi haşhaş seviyorsanız bayılacağınıza eminim.Daha birçok tatlısı,içeceği,yemekleri mevcut.Bunlar da o kek kadar güzeldir bence :) Hem fiyatları da çok uygun mesela ben o kek ve çay'a toplam 10 tl ödedim.


Başta da dediğim gibi tam bir babaanne evi havası var.Her şey nostaljik...Mesela cafe'yi incelerken birçok kez "aa bunun aynısı babaannemin evinde de var" dediğim oldu :) Biraz da eskiye merakım çok olduğundan böyle nostaljik şeylerin olması benim daha da çok hoşuma gitti.Raflarda bulunan kitaplar da bir o kadar ilgi çekici ve güzel.Bir de cafenin tatlı mı tatlı kedileri var ki...Özellikle Keşkül tam bir uykucu kedi 2 miyav der sonra en sevdiği koltuğuna geçip saatlerce yatar.



Genelde dikkatimi çeken bir şey var ki insanlar ya ders çalışmaya ya da kitap okumaya gelmiş.O yüzden ortam sessiz sakin ve huzurlu. Eğer sizinde yolunuz Moda'ya düşerse kesinlikle uğramanız gereken bir mekan kendisi.Daha kapıdan içeri girer girmez sizi etkileyecektir. 
Yeni haftada herkese mutlu günler dilerim:)



Yorumlar